KRASICKI HOTEL RESORT & SPA

Ul. Sienkiewicza 1B

59-850 Świeradów Zdrój


nazywana w dalszej części Regulaminu Rezerwacji „Hotelem”


I Proces Rezerwacji Online


1. Po zapoznaniu się z ofertą Klient może dokonać wyboru terminu przy rezerwacji danego pokoju w standardowej ofercie lub ofercie specjalnej (pakiety) oraz dokonać zakupu opcji dodatkowych.

2. W czasie dokonywania rezerwacji na pokoje w Strefie Pupila (gdzie akceptowany jest pobyt ze zwierzętami) należy zapytać o dostępność pokoju w Recepcji. Rezerwacja obejmująca pobyt zwierząt bez potwierdzenia dostępności pokoju w Strefie Pupila może zostać anulowana.

3. Po wyborze Oferty Klient przechodzi do kolejnego kroku - formularza, w którym wypełnia swoje dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.

4. Po uzupełnieniu danych Klient może dokonać wpłaty zaliczki na jeden z wybranych sposobów:


* kartą kredytową (Visa, Mastercard, Eurocard, JCB, Diners Club)

* Płatności elektronicznym przelewem bankowym * standardowym przelewem bankowym (*Transakcje kartą kredytową i e-przelewem są realizowane za pośrednictwem Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań)


4a. Przy wybraniu jednej z pierwszych dwóch opcji Klient zostaje przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę Zaliczki poprzez System Obsługi płatności Przelewy24. Autoryzacja danych następuje przez połączenie się z systemem Przelewy24 za pomocą szyfrowanego 128 bitowego protokołu. Po przyjęciu wpłaty przez System Przelewy24 Klient zostaje automatycznie powiadomiony e-mailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji - E-mail zawierał będzie: dane klienta, nazwę hotelu, opis oferty, całkowitą cenę pobytu, wpłaconą zaliczkę oraz kwotę do dopłaty w hotelu. Pozostałą kwotę za zakupiony pobyt Klient wpłaca w Hotelu. Jako podstawę wpłaty zaliczki oraz rozliczenie pozostałej kwoty należy przedstawić w recepcji e-mail Potwierdzający Rezerwację.


4b. W przypadku wyboru przez Klienta trzeciej opcji ( zapłać przelewem bankowym lub zapłacę później ) - Klient otrzymuje e-mailem potwierdzenie Rezerwacji Wstępnej, która będzie Potwierdzona po wpłacie zaliczki, którą to można wpłacić standardowym przelewem bankowym lub systemem online. Rezerwacja utrzymana jest jako Wstępna przez 12 h od momentu dokonania rezerwacji i może być anulowana jeśli w tym czasie nie wpłynie zaliczka. Po wpłacie zaliczki Klient otrzyma e-mail potwierdzający rezerwację, który należy przedstawić w recepcji hotelu celem pełnego rozliczenia.


II Rezerwacje Na Zapytanie


W przypadku braku dostępności pokoju online może być zaoferowany Klientowi pokój Na Zapytanie. Klient po wypełnieniu formularza otrzyma e-mailem potwierdzenie dostępności terminu ( lub jego braku ) oraz informacje o sposobie wpłaty zaliczki. Klient może wpłacić zaliczkę kartą kredytową, elektronicznym przelewem bankowym lub standardowym przelewem bankowym. Rezerwacja będzie potwierdzona w momencie wpłaty zaliczki. Po wpłacie zaliczki Klient otrzyma e-maila potwierdzającego rezerwację, który należy przedstawić w recepcji hotelu celem pełnego rozliczenia.


III Opłaty oraz Anulacja Rezerwacji


1. Klient wpłaca wyliczoną Zaliczkę w jeden z dostępnych w systemie trzech sposobów, pozostałą część dopłaca po przyjeździe do Hotelu.

2. Opłata Uzdrowiskowa (6,00 zł za osobę za dobę) płatna jest w Recepcji wyłącznie gotówką za potwierdzeniem na druku z Urzędu Miasta Świeradów Zdrój.

3. Klient nie ponosi żadnych kosztów wynikających z wykonania transakcji Rezerwacji (opłata za dokonanie rezerwacji).

4. W przypadku Anulacji Rezerwacji, która nastąpi najpóźniej na 21 dni przed datą rozpoczęcia pobytu Anulacja jest bezpłatna. Hotel zobowiązany jest w terminie 21 dni do zwrotu pełnej kwoty zaliczki. 4. W przypadku Anulacji Rezerwacji w terminie 20-7 dni przed datą przyjazdu Hotel ma prawo zatrzymać 50% zaliczki.

Reklamacje dotyczące transakcji płatniczych zgłaszać można na: rezerwacje@krasickiresort.pl. Termin na rozpatrzenie wniosku reklamacyjnego wynosi 15 dni.

5. W przypadku Anulacji Rezerwacji w terminie poniżej 7 dni przed datą rozpoczęcia przyjazdu zaliczka pozostaje w Hotelu.

6. W sytuacji nadzwyczajnej (kataklizm, kwarantanna, zaostrzenie norm bezpieczeństwa przez organ państwowy) dopuszcza się bezkosztową zmianę terminu rezerwacji na okres bezpieczny dla prowadzenia turystyki krajowej. Nie dopuszcza się bezkosztowej anulacji rezerwacji, chyba że odrębne prawo będzie stanowić inaczej. W przypadku braku ustalonych przepisów dotyczących funkcjonowania w okresie sytuacji nadzwyczajnej stosuje się standardowe terminy anulacji.


IV Odpowiedzialność


1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.

2. Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych Przelewy24

3. Hotel oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.

4. Aby dokonać rezerwacji konieczna jest akceptacja niniejszego regulaminu w całości. Regulamin traktowany jest jak umowa między Gościem a hotelem i stanowi nadrzędny dokument, którego zapisy brane są za właściwe dla kwestii spornych. Oznacza to, że zapisy regulaminu są ważniejsze od korespondencji pocztowej, mailowej, ustaleń telefonicznych oraz przesyłanych potwierdzeń rezerwacji jeżeli jakiekolwiek zapisy odbiegają od zawartych w niniejszym regulaminie.


V Dane Osobowe i Polityka Prywatności


1. W trakcie dokonywania Rezerwacji w panelu rezerwacyjnym Hotelu, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych.

2. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27

kwietnia 2016 r., informujemy że administratorem danych osobowych, sprzedawcą usług oraz właścicielem strony www.krasickiresort.pl jest HANDEL USŁUGI Joanna Krasicka z siedzibą w Mirsku (59 – 630), ul. Przedmieście 2, NIP 6161131584.

3. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji usług.

4. Hotel i podmioty przetwarzające dane zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych uzyskanych w celu świadczenia Usługi Rezerwacji.

5. Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Usługi Rezerwacji

7. Dokonując rezerwacji akceptujesz Politykę Prywatności i wyrażasz zgodę:

– Administratorowi Danych Osobowych na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 172 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 – Prawo telekomunikacyjne.

– Administratorowi Danych Osobowych na przetwarzanie i udostępnianie Pani/Pana danych w celu prowadzenia działań marketingowych przez Hotel oraz Partnerów współpracujących. Dzięki tej zgodzie będzie Pani/Pan korzystać z programu lojalnościowego i otrzymywać najnowsze informacje o promocjach, rabatach w Hotelu Krasicki i we współpracujących agencjach turystycznych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi. Dodatkowo po wyrażeniu zgody przez gościa, jego dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych w zakresie udzielonej zgody. Dane mogą również podlegać profilowaniu w zakresie udzielonej zgody. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie hotelu lub za pomocą skrzynki mailowej: iod@krasickiresort.pl


POLITYKA PRYWATNOŚCI


1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy (dalej: Serwis)


2. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych Administrator działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.


3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:

a. przetwarzane zgodnie z prawem;

b. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;

c. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;

d. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.


4. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez użytkowników Serwisu oraz w przypadkach, w których przepisy obowiązującego prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych.


5. Administrator przetwarza dobrowolnie podane przez użytkowników Serwisu dane osobowe, jedynie w celu: udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego, w następującym zakresie: a. imię i nazwisko b. adres e-mail c. numer telefonu


6. Dane osobowe użytkowników serwisu nie są sprzedawane ani udostępniane osobom trzecim oraz podlegają profilowaniu tj. zautomatyzowanemu przetwarzaniu w celu dokonania oceny i określenia cech osobowych lub potrzeb użytkowników.


7. Do przetwarzanych przez Administratora danych przysługuje wgląd użytkownikowi Serwisu, który je przekazał. Użytkownik ma również prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich przekazania innemu podmiotowi oraz ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym momencie. W dowolnym momencie użytkownik może również cofnąć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie swoich danych oraz żądać usunięcia swoich danych osobowych z serwisu.


8. W celu wykonania swoich praw wskazanych w pkt. 8 powyżej użytkownik Serwisu powinien skontaktować się z Administratorem korzystając z tego samego adresu email lub numeru telefonu przekazanego do Serwisu, kontaktując się na adres obiektu.


9. Administrator realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób: a. poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzu informacje, b. poprzez gromadzenie plików “cookies”


10. Przy pierwszej wizycie na stronie, użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie zwykłych plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany po stronie użytkowników ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”.


11. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Serwisie W plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, w szczególności tych wymagających autoryzacji. Użytkownik może w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak, aby pliki cookies były albo akceptowane, albo odrzucane lub tak, aby użytkownik był powiadamiany o nieumieszczaniu tych plików na swoim komputerze.


12. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików „cookies”

a. sesyjne - pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której zostały zamieszczone,

b. stałe - pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies.


13. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.


14. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały.


VI. Akceptacja Regulaminu


1. Dokonanie rezerwacji oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.

2. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją Ogólnego Regulaminu Hotelu:


REGULAMIN KRASICKI HOTEL RESORT & SPA


1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz.15.00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 11.00 w dniu wyjazdu. Gość powinien opuścić pokój hotelowy nie później niż o godz. 11.00 w dniu do którego został zarezerwowany pokój. Jeśli chcecie Państwo przedłużyć swój pobyt w pokoju (przekraczający czas doby hotelowej) prosimy o kontakt z recepcją w celu ustalenia dostępności takiej opcji. Opuszczenie pokoju po godzinie 11.00 skutkuje naliczeniem opłaty za kolejną dobę pobytu.

2. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój (apartament) przyjmuje się, że został wynajęty na jedną dobę.

3. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

4. Hotel zastrzega sobie prawo do zażądania płatności „z góry” za cały pobyt.

5. Gość hotelowy nie powinien udostępniać swojego pokoju osobom trzecim, nawet podczas swojego zarezerwowanego i opłaconego pobytu. Goście odwiedzający pokój Gościa hotelowego są zobowiązani do opuszczenia go do godz. 22.00.

6. Gość hotelowy będzie odpowiedzialny za wszelkie zniszczenia, które powstaną podczas jego pobytu, a spowodowane zostaną przez Gościa osobiście lub przez odwiedzające go osoby.

7. Palenie tytoniu oraz papierosów we wszystkich naszych pomieszczeniach jest niedozwolone.

W przypadku nieprzestrzegania tej zasady uruchomi się automatycznie alarm przeciwpożarowy, zostanie powiadomiony personel oraz wezwana zostanie Straż Pożarna. Zostanie również naliczona automatycznie opłata  w wysokości minimum PLN 500 plus koszt wezwania straży pożarnej, oraz wszelkie dodatkowe wynikłe ewentualne koszty, jak również koszt utraconych dochodów za okres wyłączenia danego pomieszczenia z użytkowania z powodu ewentualnych zniszczeń. 

Opłata za zgubienie wynosi karty magnetycznej 50 PLN.

8. Podczas Państwa pobytu gwarantujemy:

zmianę pościeli na życzenie Gości lub co trzeci dzień przy dłuższym pobycie

zmianę ręczników na żądanie ( pozostawione na podłodze w łazience )

9. Jeśli Gość chciałby wnieść jakiekolwiek zastrzeżenia co do funkcjonowania, poziomu oraz jakości obsługi w hotelu, prosimy o jak najszybsze poinformowanie o tym pracownika Recepcji, w celu szybkiej reakcji na Państwa zastrzeżenia.

Hotel jest zobowiązany do zapewnienia Państwu pełnego i niezakłóconego wypoczynku, bezpiecznego pobytu, profesjonalnej i miłej obsługi w zakresie usług oferowanych w naszym obiekcie, czystości w pokoju oraz usuwania wszelkich usterek technicznych w pokoju pod  nieobecność Gościa, ale także w jego obecności, po wcześniejszym uzyskaniu jego zgody. W przypadku usterek technicznych, które nie mogą być usunięte podczas pobytu Gościa, zapewnimy Państwu (pod warunkiem istnienia takiej  możliwości) zmianę pokoju na inny.

10. Usługi nieodpłatne są ustalone na podstawie ogólnych przepisów dotyczących standaryzacji i nadania kategorii hotelu i należą do nich: udzielanie informacji dotyczących pobytu, usługi budzenia na prośbę Gościa, przechowywanie pieniędzy oraz rzeczy wartościowych w sejfie, podczas pobytu Gościa, przechowywanie bagażu; Hotel może odmówić usługi przechowywania bagażu w czasie przekraczającym okres pobytu Gościa w naszym hotelu.

11. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie rzeczy wartościowych, pieniędzy pozostawionych bez opieki w pokoju, jeśli w/w rzeczy nie są złożone do depozytu w sejfie znajdującym się w Recepcji.

12. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa hotelowego lub innych osób przebywających w obiekcie, znajdujących się na hotelowym parkingu.

13. Cisza nocna obowiązuje od godz. 23.00 do godz. 6.00 rano dnia następnego. Zachowanie Gości hotelowych oraz innych osób przebywających w obiekcie powinno nie przeszkadzać innym Gościom. Obsługa hotelowo - restauracyjna może odmówić obsługi osobie która przekracza tę zasadę.

14. W pokojach hotelowych niedozwolone jest używanie sprzętów elektronicznych i elektrycznych (innych niż znajdujących się w standardowym wyposażeniu hotelu) poza takimi jak: maszynka do golenia, suszarka do włosów, ładowarka do telefonu komórkowego i laptop.

15. Dla Państwa komfortu oraz mienia pozostawionego w pokoju hotelowym prosimy po wyjściu z pokoju sprawdzić czy drzwi są prawidłowo zamknięte.

16. Gość przebywający na pobycie w hotelu ma prawo za dodatkową opłatą (20zł/doba) do zamieszkiwania z psem w wyznaczonych przez hotel pokojach. W przypadku przyjazdu do hotelu ze zwierzęciem bez wcześniejszej informacji od Gościa hotel pobierze opłatę w wysokości 60 zł/doba/zwierzę.

17. Rzeczy pozostawione przez Gościa hotelowego w pokoju po jego wyjeździe zostaną wysłane pod wskazany przez Gościa adres. W przypadku,  gdy Gość nie skontaktuje się z nami, pozostawiona rzecz będzie przechowywana przez okres 3 miesięcy.




Dziękujemy za współpracę i szanowanie zasad obowiązujących w naszym hotelu

Życzymy Państwu przyjemnego pobytu w naszym hotelu


Dyrekcja Hotelu


Regulamin dla Gości przebywających w Krasicki Hotel Resort&SPA wraz z psami jest częścią Regulaminu Ogólnego:


1. Gość przebywający na pobycie w hotelu ma prawo za dodatkową opłatą (20zł/doba) do zamieszkiwania z psem w wyznaczonych przez hotel pokojach. W przypadku przyjazdu do hotelu ze zwierzęciem bez wcześniejszej informacji od Gościa hotel pobierze opłatę w wysokości 60 zł/doba/zwierzę.

2. Właściciel psa zobowiązany jest posiadać przy sobie książeczkę zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami, w tym obowiązkowo przeciw wściekliźnie oraz kaganiec i smycz. Właściciel psa zobowiązany jest do okazania takiej książeczki recepcjoniście w trakcie procedury meldowania się w hotelu.

3. Pies nie może należeć do ras uznanych za agresywne (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 28.04.2003 ws wykazu ras psów uznawanych za agresywne):

• amerykański pit bull terrier;

• pies z Majorki (Perro de Presa Mallorquin);

• buldog amerykański;

• dog argentyński;

• pies kanaryjski (Perro de Presa Canario);

• tosa inu;

• rottweiler;

• akbash dog;

• anatolian karabash;

• moskiewski stróżujący;

• owczarek kaukaski.

4. Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania psów na teren

• strefy wellness (basenu, saun, jacuzzi, sali fitness, gabinetów masażu);

• restauracji;

• sali zabaw dla dzieci.

5. Właściciel zobowiązany jest do zapewnienia:

• smyczy,

• kagańca,

• miski dla psa oraz pokarmu,

• ręcznika do wycierania łap,

• legowiska dla psa,

• klatki kennelowej.

6. Pies na terenie hotelu musi być na smyczy, w kagańcu oraz pod pełną kontrolą właściciela.

7. Pies nie może zakłócać wypoczynku osób przebywających w hotelu.

8. W jednym pokoju może przebywać tylko jeden pies.

9. W trakcie pobytu w hotelu pokoje, w których przebywają psy będą sprzątane tylko podczas nieobecności psa w pokoju lub w czasie przebywania w pokoju właściciela psa.Na czas nieobecności właścicieli w pokoju hotelowym  zwierzę powinno przebywać w klatce kennelowej.

10. Gość zobowiązuje się od natychmiastowego sprzątania nieczystości po psie. W celu załatwienia potrzeb fizjologicznych, psa należy wyprowadzić poza teren obiektu.

11. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zabrudzenia lub zniszczenia w wyposażeniu oraz w urządzeniach technicznych poczynione przez psa.

12. Właściciel psa zwalnia hotel i jego pracowników z wszelkiej odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa na osobach trzecich oraz mieniu tych osób.

13. Wysokość opłaty za szkody zostanie ustalona przez hotel.

14. Właściciel psa zobowiązany jest stosować się do wszelkich uwag personelu i kierownictwa hotelu, uściślających zasady pobytu psa w hotelu.

15. Za nieprzestrzeganie w/w regulaminu hotel zastrzega sobie prawo nałożenia kary finansowej włącznie z odmówieniem dalszego pobytu gościom, a właściciel jednocześnie zobowiązuje się do opuszczenia wraz z psem hotelu.




Dane firmy / company details


Handel-Usługi Joanna Krasicka

ul. Przedmieście 2

59-630 Mirsk

NIP: 6161131584